THIS IS INTAN HUWAINA OFFICIAL BLOGGER . BE NICE . BE GENTLE . BE SOFT . (:

Friday, June 21, 2013

TODAY I'M OFFICIALLY MISSING YOU

belum genap satu hari lagi dila pergi aku dah rasa kehilangan dahh
#cewahhh 
jiwang karat betullkann ? haha
nak story kat korang pasal sorang kawann aku nie
 yang aku baru kenal semenjak duduk upm nie
tapi malangnya , dia nie tak lama kat sini . tu yang sedihh tuhh
ni nak story mory kat korang pasal budakk tuh 

okay , jujurlahh aku cakap . 
takk sampai sebulan kenal pun dah bolehh kamcing giler ngn dia nieh .
 that's why makes she so special to me (:
okok 
kitorang tak sama kolej tapi sama kuliahh 
tapi kitorang still rapat . semua benda sama2 . group pun sama . 
tu yang buat aku sedihh nakk mampuss tyme parent dia amekk tadi

her name is NUR ADILLA ABD KADIR
me with dilla

sangat comeelll dan seorang yang sangat sempoii .
seorang yang bertolak ansur dan sangat kelakarr orangnye.
dia ni pun macam innocent sikit lahh 
hahaha aku rase macam tu 
#serius
dia nak futher study under MARA kat kolej mara banting 
international bachelor
course engineering
dan insyaAllah dengan izinNYA
dia akan fly ke australia 2 tahun dari sekarang .
alahh dekat dekat jugakk kat dengan upm 
tapi tak lahh dekat sangat bolehh je jumpe lagi 
tapi aku still sedihh jugakk
tak penah ade membe macam dia kowt .
haha
tu lah reason nya kowt .
:')

bukan aku je kowt yang sedihh . 
ade lagi 2 orang kawan kuliah lagi yang rapat same2 ngn aku nie .
ERRA EZANIE dan AQILAH RASHID

pesanan buat dila
sejauh mana kau pergi kau tetap kawan aku ok ?
nanti jumpe di australia waktu aku amek 1st year master kat sane ..
huhu . aku master dulu dari kauu . haha
ok itu saja , kbai 
:")


No comments:

Post a Comment