THIS IS INTAN HUWAINA OFFICIAL BLOGGER . BE NICE . BE GENTLE . BE SOFT . (:

Friday, May 17, 2013

SEMAKAN KEPUTUSAN UPU

yeay! upu dah keluar lah weh 
actually aku tak tau pun pasal upu nie kuar bile .
tau pun bila bukak muka buku dan ramai yang kecoh pasal U .
waktu tu aku rasa macam agak ketinggalan sikit sebab tak tau 
hahaha
okok .

semakan upu boleh buat disini
kat situ siap boleh pilih-pilih lagi nak check kat mane . #maju
tulis je no i/c korang dan 
TADA !
keluar belaka kat situ .
bebalik kepada result upu .
aku un agak excited and agak berdebar nak check actually
dengan teliti aku masukkan no i/c aku tadi 
and guess what .
aku dapat UPM
ASASI PERTANIAN 1 1/2 TAHUN


ini buktinye
KLIK UNTUK TUMBESARAN (:

sangat terkejut sebenarnya bila tengok result upu tu sebenarnya
yelah , asasi pertanian nie aku rase pilihan ke-3 aku 
agak sedih sebab aku tau yang aku gagal interview asasi alam bina UM
bila nama universiti pertanian malaysia yang keluar kat situ
tsk tsk tsk 
mesti aku nie agak takbur kan bagi korang . tak terima ape yang dah diberi .
biarlah nak kata apa . tapi aku still sedih pasal hal upu ni . 
course architecture yang aku idamkan tu dah mule kelam  dan malap
#bayangan aku je tu


tapi hakikatnye boleh je lagi nak sambung architecture tu 
aku je yang buat gelabah tak tentu pasal . haha . 
yelah . terkilan sikit sebab tak dapat masuk UM .
haha .
aku tenangkan diri aku dan be positive .
tak ade rezeki tu kowt nak masuk UM . haha
#sedapkan hati
but actually ok je kowt masuk UPM

ade satu lagi harapan aku nak masuk architecture ni . 
20 ni result MARA kuar .
aku hanya perlu berdoa dan tunggu dengan sabar .
hope so dapat lah mara .

thanks to my friends yang comfort kan aku pasal result upu aku ni
bersyukur dengan apa yang dapat .
tahniah kepada semua yang dapat tak kira lah asasi ke diploma ke
yang penting dapat kan ?
bagi yang tak dapat tu jangan kecewa .
jangan ingat masa depan korang akan gelap dan kelam .
 tak pun sebenarnya .
atas diri korang jugak . kalau korang nak berjaya .
usaha . tawakal . dan doa 
form 6 kan ada . yang lain2 tu pun ade .
bnyak lagi peluang . ok ok semua be positive .
yup !
positive (:

1 comment:

  1. Hi Dear,

    i Like Your Blog Very Much..I see Daily Your Blog ,is A Very Useful For me.

    Melihat Untuk yang semakan upu di malaysia. Myupu kongsikan informasi dan panduan bagi pelajar lepasan SPM, STPM, Diploma & Matrikulasi.

    Visit Now - http://myupu.co/

    ReplyDelete