THIS IS INTAN HUWAINA OFFICIAL BLOGGER . BE NICE . BE GENTLE . BE SOFT . (:

Saturday, August 18, 2012

akhirnya..

Hey ! I just met YOU all..

tah pape betol intro..ahahaha..

hai korang korang sume..
aku kembali..
setelah  2 bulan lebih berada di sekolah..
(tak silap aku la..maklumlah..baru 'sihat' )
  berhempas pulas untuk trial 
yang baru je habis hari
rabu hari tuh..
huh!!

........................................................

Lepas je balik cuti saket seminggu aritu..
aku dikejutkan dengan pengunguman 
tarikh peperiksaan trial..
tersentak seketika dikala itu..
huish..
pejam celik pejam celik ..
dah trial..
nak trial..maknenye...
nak dekat da dengan SPM.. 
cepatnye mase berlalu..
.......................................................................

time exam tu kene pulak la dekat2 time puasa..
tiap hujung minggu seme balik uma..
puasa ari pertama..
orang lain berbuka dengan keluarga..
aku??
berbukalah..dengan membe2 yang senasib..
hai..
 sedey la jugak waktu tu..
tapi..gembira jugak ngan membe2 kat situ..
 hehe..
pape pun..
exam dah berlalu..
sekarang aku da ade kat rumah dah pun..
em..
pape hal pun..
good luck lah..

^_^ 

No comments:

Post a Comment