THIS IS INTAN HUWAINA OFFICIAL BLOGGER . BE NICE . BE GENTLE . BE SOFT . (:

Saturday, February 2, 2013

ALAHAI


nie nak story kat korang..
baru-baru nie...
aku tak engat lah bile..
tapi hari itu hari yang menyedihkan bagi aku..
sob..sob..
gitar aku jatuh dan 'pop' talinye putus..
aduyai..
bukan putus je..
bridge gitar tu sekali patah..
alahai..
itu dah menjadi satu masalah dah..
aku engat adelah lah spare part bagi mende tuh..
rupe-rupenye mende tuh tak leh ganti..
kalau nak ganti pun..
kene wat sendiri..

then..
aku amek keputusan untuk search di google..
yelah..
kot-kot ade kan..
n aku jumpelah 1 information about 1 kedai membaiki gitar dekat selangor..
aku pun telefon lah..
tanye punye tanye..
rupe-rupenye..
kos untuk buat bridge tu RM350 ++
alamak hai..
#baik bli gitar baru terus..betul tak??

my final decision,
gaji pertama aku nie..
aku nak beli gitar besar terus..
hah..
puas hati aku..
hari nie duit gaji dah masuk..
nanti aku tunjuk kat korang semua my new guitar (:


    

No comments:

Post a Comment